spot_img

33. Tatay jumax uñt’istawa

Compártelo:

“Tatitur mayisiñäni” sat pankaxa, mä suma aski pankawa, ukansti phisqa tunka payani mayisiñanakaw qillqt´ata, “Qullan Arunaka“ Bibliat ajllitarakiwa; ukhamarus suma saminakani jamuqanakampi k’achacht’atawa. 

Aka pankax Tatit Awkir mayisiñ yatichätam, jan axsarasa, taqi chuyma jupampi parlasiñ yatichätam, mayitanakasax janiw inamayäkiti uk yatirakïta, Tatitux mayisitanakas ist’añatakix jank’akipuniwa. 

Ukhamarusa, aka pankanxa mä código QR sat jikxatäta, uka tuqiw wawanakan Aymara arun mayisïwinakap ist’äta.

Diosan amtäwipax juma tuqiw phuqhasini, Jakañ Arunakap awkimaru, taykamaru, taqi masinakamar yatiyäta ukapacha. Jumax wali sumpun yanapt’asma masinakamatak mä mayisïwi ullart’asaxa, askirakïspaw arut aru jupanakar arsuyarakiña, ukhamat yatiqapxañapataki, ukasti mä suma yanapt’arakïniwa; yatiqasin p’iqitak sapa maynis yatxapxaspa.

Masinakamax mä suma wakiskir arunak yatiqapxani, uka arunakasti sarnaqäwipan wali aski yanaparakïniwa.

Juk’ampi yatxatañatakix akaruw celuläramampi wikucht’äta.

.

━ Popular

¿Realmente nos interesamos por los demás?

«Sobrellevad los unos las cargas de los otros, y cumplid así la ley de Cristo.» (Gálatas 6.2) Aquella tarde Sandra saludó a su amiga Carla...

No dejes que las emociones dirijan tus pensamientos

Algunas personas viven como si estuvieran todo el tiempo en una montaña rusa. En la mayoría de las situaciones, el problema consiste en permitirles a las emociones que dirijan los pensamientos.

La literatura profética – Parte 3

El profeta, proclamó lo que Dios quería que se transmitiera al pueblo de Israel en general, y a su liderazgo en particular.

Pódcast: Los primeros serán los últimos – Mateo 20

La parábola de la viña nos confronta con una verdad: la recompensa de Dios no viene por lo que hacemos sino porque él es bueno. Loida Ortiz, junto al Dr. Alfredo Tépox, experto en traducción bíblica, analizan y brindan detalles sobre esta y otras enseñanzas.

159 El festín del rey

Un rey que preparó un banquete y en lugar de impresionar a sus invitados con lo que preparó, fueron impresionados todos con una intervención divina. 
Artículo anterior
Artículo siguiente